۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

كارت بين المللي دانشجويان و اعضاي هيات علمي

كارت بين المللي دانشجويان و اعضاي هيات علمي

http://www.isic.ir

كارت بين المللي دانشجويی و اعضاء هيات علمي يك كارت مسافرتي – فرهنگي است كه براي اولين بار در ايران توسط دانشگاه تهران صادر مي گردد.

موسسه ITIC از سال 1968 به دانشجويان و اعضاء هيات علمي كمك مي كند تا مسافرت هاي بين المللي و داخلي را از طريق ايجاد شبكه خدمات رساني و سرويس دهي (بالغ بر 32 هزار تخفيف) تجربه كنند.

فوايد داشتن كارت ITIC

- تنها كارت اعضا هيات علمي، معتبر در سراسر دنيا

- دسترسي به شبكه جهاني دفاتر مسافرتي مختص دانشجويان و اعضاء هيات علمي

- بليت هاي هواپيمائي ارزان قيمت براي پروازهاي داخلي و خارجي

- تخفيف رستوران ها و فروشگاه هاي زنجيره اي

- بهاي ورودي مختص اعضاء هيات علمي در موزه ها و مكان هاي فرهنگي تاريخي

- قيمت هاي ويژه براي قطارها و اتوبوس ها

- تخفيف قيمت در بسياري از هتل ها

- دسترسي به خط تماس 24 ساعته

- ISIConnect (كارت تلفن بين المللي در كارت ISIC )

ITIC در ايران

ايران به تازگي به جمع انجمن هاي دانشجويی و اعضاء هيات علمي در بيش از 110 كشور دنيا كه صادر كننده اين كارت هستند پيوسته است؛ و مراحل توسعه خدمات و گسترش تخفيف هاي آن در سراسر كشور در حال پيگيري مي باشد.

به هر دانشجو ياعضو هيات علمي يك كتابچه راهنماي ITIC بصورت رايگان داده مي شود كه حاوي اطلاعات كاملي از امكانات و تخفيف هاي اين كارت به شرح زير مي باشد:

- تخفيف هاي ويژه براي خطوط اتوبوسراني بين شهري

- تخفيف هاي ويژه در بسياري از هتل ها و رستوران ها

- قيمت هاي ويژه براي خطوط هواپيمائي داخلي

- 50 درصد تخفيف در بازديد از موزه ها و مراكز فرهنگي

- تخفيف رستوران ها، فروشگاه هاي محصولات فرهنگي و كتاب، سالن هاي ورزشي، فروشگاه هاي لباس، مراكز خريد و غيره .

- تخفيف استفاده از خدمات دفاتر گردشگري طرف قرارداد

- دسترسي ويژه به مراكز توزيع اطلاعات علمي

ITIC

شبكه اي از توانمنديها در سراسر دنيا

كارت ITIC اين امكان را به شما مي دهد تا به شبكه جهاني ادارات و دفاتري كه متخصص امور مسافرت دانشجويان و اعضاء هيات علمي هستند دسترسي داشته باشيد. بيش از 5000 دفتر در 110 كشور دنيا به دانشجويان و اعضاء هيات علمي در حال سفر با توجه به توان مالي آنها سرويس و خدمات ارائه مي دهد.

از سايت WWW.ISIC.org ديدن كنيد و با انتخاب گزينه Travel Office از فهرست دفاتري كه آماده ارائه خدمات از قبيل تهيه بليت هواپيما، قطار، تورهاي مسافرتي و بيمه سفر هستند، استفاده كنيد.

كارت ITIC شما كارت تلفن شماست

در صورتي كه شما داراي Mastercard يا Visacard هستيد. مي توانيد به ارزش كارت ITIC خود اضافه نموده و آن را بدون نياز به خريد كارت تلفن كشورهاي مختلف در هنگام سفرهاي خارجي به عنوان يك كارت تلفن استفاده كنيد. شماره 12 رقمي كه روي كارت شما مي باشد به شما امكان تماس تلفني با قيمت ارزان، دريافت پيغام هاي Voicemail بصورت رايگان و حتي ارسال E-mail مي دهد. بنابراين در هر كجاي دنيا كه در حال سفر هستيد، مي توانيد به راحتي در تماس و در دسترس باشيد.

- ديگر نيازي به خريداري كارت تلفن نخواهيد داشت. كارت ITIC شما كارت تلفن شماست و در بيش از 60 كشور دنيا قابل استفاده است.

- قيمت ها باور نكردني است. تخفيف تا 75 درصد در مكالمات بين المللي به شما اجازه مي دهد تا بيشتر صحبت كنيد.

- خانواده و دوستان شما مي توانند به صورت رايگان براي شما voicemail ارسال كنند. به اين ترتيب به هر كجا سفر كنيد، بدون تحميل هزينه در دسترس خواهيد بود.

خط تماس اضطراري ITIC

با خيالي آسوده سفر كنيد. خط تماس اضطراري ITIC به دارندگان اين كارت امكان دسترسي به يك مركز كمك رساني تلفي 24 ساعته را مي دهد. در مواقع ضروري شما مي توانيد به صورت رايگان با شماره تلفن 004420876288110 تماس بگيريد و به طور مستقيم با اپراتورهاي چند زبانه (و همينطور فارسي زبان) صحبت كنيد. آنها مي توانند شما را در زمينه هاي پزشكي، حقوقي و ديگر موارد ضروري راهنمائي كنند و حتي مي توانند در صورت لزوم پيغام هاي ضروري را به منزل و خانواده شما ارسال نمايند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر يا تکميل فرم درخواست، طی روزهای هفته از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر به باشگاه دانشجويی دانشگاه تهران واقع در خيابان 16 آذر، ساختمان معاونت دانشجويی مراجعه نماييد و يا با شماره تلفن های 6481612 - 6481613 تماس حاصل فرماييد.

امید از دهکده المپیک omid from village olympic

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر