۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

نرم افزار برنامه ریزی خطی دانلودlp/mip

اگر می خواهید امتحان کنید AIMMS و ببینید که چگونه خودتان را برای دولت از هنر ، مدل سازی و تصمیم مربوط به کمک ابزار بهره وری را افزایش می دهد و ایجاد فرصت های جدید برای گسترش بهینه سازی ، شما می توانید 30 روزه مجوز دادگاه بدون محدودیت از AIMMS درخواست.

مجوز دادگاه می تواند برای تولید و منتشر شده است که قابلیت انتشار در دسترس هستند برای دانلود استفاده می شود.

علاوه بر این مدل بدون محدودیت در حجم ، مجوز دادگاه است به طور کامل لود شده و شامل solvers CONOPT ، XA ، AOA ، CPLEX ، GUROBI ، MOSEK ، MINOS ، SNOPT ، KNITRO ، بارون و LGO و همچنین لینک به حل کننده XPRESS. سی بی سی و IPOPT را می توان از وب سایت و یا سکه (AIMMS 3.10 یا بالاتر جمع آوری شده).

در طول محاکمه خود ، تیم پشتیبانی ما در دسترس خواهد بود تا شما را برای سوال در مورد استفاده از AIMMS.

درخواست محاکمه آزاد AIMMS اکنون!

AIMMS دادگاه درخواست مجوز خواهد شد از طریق یک فرآیند خودکار در 3 مرحله گیرند :

1. شما باید در فرم درخواست آزمایش ما را پر کنید (نگاه کنید به لینک زیر).
2. شما 1 ایمیل به شما می پرسد که برای تایید درخواست خود را دریافت خواهند کرد. لطفا تایید کنید لینک های زیر ارائه شده در این ایمیل.
3. شما 2 ایمیل پس از تایید مرحله 2 با شماره پروانه واقعی و کد فعال سازی ، از جمله دستورالعمل برای دانلود و دریافت پشتیبانی دریافت خواهید کرد.

دوره آزمایشی خود را شروع خواهد شد هر زمان که شما مجوز دادگاه را فعال کنید. با این حال ، اگر شما در حال حاضر فعال مجوز محاکمه نسخه AIMMS موجود قبل ، شما قادر به فعال کردن مجوز محاکمه جدید است. در این حالت ، شما باید با ما تماس بگیرید.

درخواست محاکمه آزاد AIMMS اکنون
!
Request a free trial of AIMMS now!

Request a free trial of AIMMS now!






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر