۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

کمی حادثه وزنه برداری و حادثه


























کمی حادثه وزنه برداری و حادثه
(((من این مطلب به اسرار دوستانی گذاشتم که دلیل اسیب دیدگی من رو از خودم میپرسند چون عکس های مسابقه خودم رو وقتی میبینم حالم گرفته میشه گشتم و شبیه این اسیب دیدگی رو گذاشتم تا شاید توجیهی باشه به اصرار شما عزیزان)))

این عکس(سمت راست) مربوط به اقای برخواه است که توی مسابقات جهانی ونکوور کانادا
توی حرکت یکضرب ارنج دست چپشون زده بیرون .ایشون توی این مسابقات
از امادگی بدنی فوق العاده ای برخوردار بودن شاید دلیل این اسیب دیدیگی همون
بحثی بود که قبلا خدمت دوستان عرض کردم باشه ،ایشون درسته از لحاظ بدنی
در سطح بالایی برخوردار بودند اما امادگی بدنی برای یک وزنه بردار کافی
نیست امادگی ذهنی از درجه بالاتری در این رقابت برخوردار هست.وزنه برداری
که از لحاظ ذهنی توسط مربی اماده نشده باشه احتمال اسیب دیدگی اون
فوق العاده بالاست (درست مثل من)

دو تا عکس دیگه مربوط به ورزشکار مجارستان هست من نمیشناسمش چون اولین بار هست میبینمش میگم مجار مطمئن نیستم چون مجارها این شکلی لباس می پوشند.ولی خوب وجه تشابه این ورزشکار افتادن وزنه روی کمرش درست مثل حادثه ای که برای من رخ داد توی حرکت یکضرب اما با این تفاوت که ارنج ایشون هم مثل افای برخواه زده بیرون اما برای من فقط افتاد رو کمرم منظورم از زده بیرون یعنی در رفته و چون به موقع خودشو رو از زیر وزنه بیرون نکشیده روی کمرش هم افتاده که واقعا خدا بهش صبر بده چون حالا حالا ها خوب بشو نیست ولی توی عکس اقای برخواه ایشون خودش رو به موقع از زیر وزنه بیرون کشیده چون اموزش دیده اموزش فرار از زیر وزنه هم بخشی از هنر تکنیک وزنه برداری است که باید اموزش داده بشه توسط مربی.


ولی با همه این تفاسیر فقط ذهن ورزشکار توی همه این جریانات درگیر هست هرکس ذهنش رو بتونه کنترل کنه میتونه وزنه های سنگین تر از حتی اقای رضا زاده رو بلند کنه با ذهنش به اهن غلبه کنه و این یعنی هنر که خیلی ها که االا ن اسمشون تو خاطرم نیست استفاده کردند و پیروز شدندمثل اقای چمر گین،پیلوس دیماس از یونان،نعیم سلیمان اوغلو از ترکیه وووو غیره


به هر حال انسان با قدرت ذهن میتونه نا ممکن ها را ممکن کنه))

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر