۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

درمان قطعي ديسك كمر و گردن در ايران‌

درمان قطعي ديسك كمر و گردن در ايران
گروه سلامت: رئيس جراحي مغز و اعصاب و ستون فقرات بيمارستان آموزشي شهر «بن» آلمان گفت: تمامي بيماري‌هاي ناشي از ديسك كمر و گردن به صورت قطعي در ايران درمان مي‌شوند.
به گزارش فارس،‌ پروفسور محمد‌نبي نعمتي‌ در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه به دليل افزايش توان متخصصان داخلي، بيماري ستون فقرات كه تا چند سال قبل قابل تشخيص و درمان نبود در حال حاضر به راحتي درمان‌پذير است.

عضو جامعه جراحان مغز و اعصاب آلمان و اروپا خاطرنشان كرد: كم‌تحركي، بي‌توجهي به راه رفتن، نشستن، خوابيدن و ورزش مناسب و فعل و انفعالات فرسايشي از مهم‌ترين علل بيماري‌هاي شايع ستون فقرات است، حال آن كه در صورت توجه جدي مردم به ورزش روزانه و تحرك و تغذيه مناسب مي‌توان از بروز بسياري از بيماري‌هاي دردناك و پرهزينه در آينده پيشگيري كرد.

وي در ادامه با بيان اين كه هزينه‌هاي جراحي ستون فقرات در ايران نصف اروپاست، تاكيد كرد: امروز امكانات پيشرفته تصويربرداري پزشكي در ايران حداقل 3 برابر كشورهاي اروپايي است، حال آن كه هزينه‌هاي تصويربرداري در ايران به طور ميانگين يك دهم اروپاست.

رئيس چهارمين كنگره بين‌المللي جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات آلمان در بخش ديگر اين گفتگو با اشاره به جزئيات برگزاري و نحوه حضور متخصصان ايراني در كنگره مزبور گفت: شركت و حضور تمام جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در اين كنگره رايگان است.

پروفسور نعمتي يادآور شد: «حضور موفقيت‌آميز در كنگره كه از 28 تا‌ 30 مي امسال(8 تا 10 خرداد‌) در شهر بن» آلمان برگزار مي‌شود از‌ 16 امتياز بازآموزي برخوردار است. علاقه‌مندان براي ثبت‌نام و كسب اطلاعات لازم مي‌توانند به نشاني اينترنتي NRW.DE
WWW.Aerztekammer مراجعه كنند.

وي در پايان تصريح كرد: ارائه آخرين دستاوردهاي پزشكي و نوآوري‌هاي جهان در زمينه جراحي‌هاي ستون فقرات و ارائه دستور‌العمل‌هاي لازم براي كاهش روش‌هاي تشخيص و درمان سليقه‌اي از مهم‌ترين اهداف اين كنگره است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر