۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

قوانین جدید مهاجرت به کاندا -جدید 2010

اخبار
بر اساس قانون جدید مهاجرت که به تصویب پارلمان کانادا رسید ، وزارت مهاجرت و شهروندی این کشور، مختار است ، متناسب با نیاز بازار کار کانادا به رشته های خاص، متخصصین متقاضی مهاجرت در آن حوزه را سریعتر جذب کند.

این تصمیم شامل کسانی خواهد شد که بعد از 27 فوریه 2008 تشکیل پرونده داده باشند.

موضوع اولویت بندی متقاضیان بر اساس قانون جدید مهاجرت انجام می شود که به مسئولین مهاجرتی اجازه می دهد درخواست های مختلف را متناسب با نیاز کشور سرعت بخشیده و یا حتی رد کنند. دولت اظهار امیدواری کرده تا با اجرای این طرح ، متخصصین رشته های مورد نیاز کشور ، طی 6 تا 12 ماه وارد کانادا شوند، ضمن اینکه ممکن است برخی افراد نیز از گردونه رقابت حذف شوند.

اضافه می شود ، قانون جدید فقط شامل متقاضیان فدرال خواهد بود و متقاضیان ایالت کبک و یا کسانی که مستقیما از یک ایالت درخواست پذیرش کرده اند با قانون قبلی پذیرش می شوند.

متقاضیان عزیز طبق قانون جديد اداره مهاجرت کانادا، در صورتیکه رشته تحصیلی و کاری شما در لیست مشاغل مورد نیاز قرار دارد و شما یکسال سابقه کاری معتبر در این زمینه دارید می توانید ظرف مدت 6 تا 12 ماه اقامت کانادا را ازطریق روش تخصصی دولت فدرال دریافت کنید. کسب حداقل 67 امتیاز از سیستم امتیاز بندی مربوطه ضروری است. توجه داشته باشید که ارائه مدرک زبان انگلیسی (IELTS) و فرانسه (TEF) باید ظرف حداکثر 5 ماه از زمان ارسال پرونده به اداره مهاجرت انجام شود.

در صورتیکه رشته تحصیلی شما در لیست مشاغل مورد نیاز وجود ندارد، شما می توانيد با دريافت يک پیشنهاد کاری رسمی که به تأیید وزارت کار کانادا رسيده از طریق تخصصی دولت فدرال اقدام فرمایید. کسب حداقل 67 امتیاز از سيستم امتياز بندی مربوطه ضروری است.

این قانون جديد شامل پرونده هایی میشود که از تاریخ 2008/27/2 (27 فوریه 2008) به بعد فایل شده اند و شامل پرونده های قدیم نمی شود و روند بررسی پرونده های قبل از اين تاريخ کماکان مانند سابق می باشد.

لطفاَ توجه فرمایید که اين تغییر قوانین تاثيری در بررسی پرونده های تخصصی از طریق استان کبک ندارد و متقاضیان علاقمند به پرونده های تخصصی کبک می توانند کماکان از آن طریق اقدام کنند.












©Copyright 2004 Marjan Abravani Immigration & Paralegal Services Inc. All R

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر