۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

تحصیلات مقطع کارشناسی در آمریکا: اخذ تصمیمات اساسی

تحصیلات مقطع کارشناسی در آمریکا: اخذ تصمیمات اساسی

تعیین اینکه کدامیک از دانشگاههای معتبر برای شما مناسب می باشند، یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید اتخاذ کنید.

به علاوه اینکه آیا دانشگاه رشته مورد نظر شما را ارائه می دهد، سوالاتی که باید از خود بپرسید می توانند شامل موارد ذیل باشند: در کجا می خواهم زندگی کنم؟ آیا باید به کالج یا کالج فنی تقاضا ارسال کنم؟ آیا می خواهم به دانشگاهی که تک جنسیتی است بروم؟ آیا باید به دنبال کالج های کوچک یا بزرگ باید باشم، و کدامیک برای من مناسب خواهد بود؟ تا چه حد گزینشی بودن کالج برای من مناسب خواهد بود؟ در مورد کمکهای مالی چه امکانی وجود دارد؟ به چه خدمات و فعالیتهایی نیاز/لازم دارم؟ آیا باید به دانشگاهی که به اقلیت ها خدمات ارائه می دهد یا وابستگی مذهبی دارد تقاضا ارسال کنم؟ یا به دانشگاهی که گوناگونی بین المللی دارد یا از بین دانشگاههایی که اتحادیه های دانشجویی آنها اکثراً واقع در آمریکا بوده و برجسته تر بنظر می رسند تقاضا ارسال کنم؟ تحصیلات من چگونه می تواند به هر گونه رشد آتی و توسعه کشور من در دراز مدت کمک کند؟

هدف ما کمک به شما برای انتخاب بهترین گزینه تحصیلی در آمریکا است، که به شما اجازه دستیابی به اهداف تحصیلی و حرفه ای تان را بدهد.

به علاوه EducationUSA Iran ، یک منبع اطلاعاتی و راهنمایی خوب دیگر انجمن ملی مشاوران پذیرش در کالج یا دانشگاه است، مراجعه کنید به

http://www.nacacnet.org/StudentResources/Pages/default.aspx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر