۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

بورس اراسموس موندوس

دوستانی که مدرک آیلتس یا تافل دارند، معطل نکن!! سریع اقدام کنید، اگر نه برای سال بعد حتما اقدام کنید، مبلغ بورس ماهی ۱۵۰۰ یورو می باشد. برنامه اراسموس موندوس در زمینه تحصیلات دانشگاهی در همه سطوح و رشته های علوم دقیقه و انسانی ویژه کشورهای ایران، یمن و عراق اعلام شد. در این برنامه چندین دانشگاه از این سه کشور با دانشگاه های اروپایی همکاری می کنند. علاقمندان به این برنامه که لزوما باید به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند تا ۲۱ نوامبر ۲۰۱۰( ۳۰ آبان ۱۳۸۹) برای ثبت نام و تقاضای بورس تحصیلی فرصت دارند. از سایت اراسموس موندوس در این زمینه از اینجا بازدید کنید. برای ثبت نام از اینجا اقدام کنید.

کمیسیون اروپایی در حال آغاز یک “پنجره همکاری خارجی اراسموس موندوس” جدید برای همسایگان اروپا ، روسیه، آسیای میانه و ایران، عراق و یمن می باشد. نخستین فراخوان پروپوزال پیش از پایان سال ۲۰۰۶ انجام شده است و ۱۳۰۰ بورسیه را در بر داشته که ۱۱۰ بورسیه آن به ایران، عراق و یمن اختصاص داده خواهد شد. این بورسیه ها، انتقال دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا بین این کشورها و اتحادیه اروپایی و همچنین تبادل پرسنل دانشکاهی به منظور آموزش، دوره دیدن و تحقیق را میسر خواهد کرد.

کمیسیونر روابط خارجی و سیاست همسایگی اروپایی، «بنیتا فررو والدنر» گفت “بورسیه هایی از این دست به توسعه کشورهای مشارکت کننده کمک کرده و روشی عالی برای پرورش درک عمیق تر بین ملت های ماست. در مقابل افت روابط تیره ایران با جامعه بین المللی، برای اتحادیه اروپایی بیش از هر زمان اهمیت دارد که تبادل آکادمیک با آن کشور را تشویق و حمایت نماید.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر