۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

خبر- آخرین نسخه نرم افزار Primavera Risk Analyser - Pertmaster- بدون نیاز به کرک

خبر- آخرین نسخه نرم افزار Primavera Risk Analyser - Pertmaster- بدون نیاز به کرک



همانطور که می دانید در سال پیش شرکت پرتمستر تهیه کننده نرم افزار Pertmaster Risk Expert توسط شرکت Primavera خریده شد و پس از مدت اندکی هم شرکت Primavera توسط شرکت Oracle تصاحب شد. بعد از این قضایا به تازگی نسخه جدید نرم افزار Pertmaster ارائه گردید اما در این نسخه کاربرانی که با نام Pertmaster خو گرفته بودند باید کم کم این نام را فراموش کنند و نرم افزار مدیریت ریسک شرکت پریماورا یا به قول بهتر اوراکل را با نام Primavera Risk Analysis بشناسند. شرکت اوراکل نحوه دانلود نرم افزارهای پریماورا را نیز تغییر داده و برای دانلود این نرم افزارها از صفحه جدیدی خود استفاده کرده است.

با توجه به اینکه برای برخی دوستان دانلود از سایت اوراکل مشکل بود، فایل مربوطه را دانلود کرده و خودم در محل دیگری آپلود کردم که لینک آن را برای شما می گذارم.

مهمترین تفاوت این نسخه با نسخه های قبلی در آن است که این نسخه دیگر نیازی به خریداری نیست و بالتبع نیازی به کرک کردن هم ندارد و بصورت کاملا مجانی می باشد.
در نسخه جدید این نرم افزار به نسبت نسخه قبلی (نسخه 8.5) شکل ظاهری برخی از پنجره ها تغییر کرده و همچنین با تعبیه برخی ویزاردهای جدید (مخصوصا در قسمت Risk Expert) کار با نرم افزار کمی ساده تر و قابل فهم تر شده است.

لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار پرتمستر نسخه 8.7 و یا همان نرم افزار جدید Primavera Risk Analysis و سایر نرم افزارهای مربوط به شرکت پریماورا به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برای دانلود نسخه های قبلی این نرم افزار به ادامه متن مراجعه فرمایید.


دانلود آخرین نسخه Primavera Risk Analyser از اینجا (۶۵مگابایت) بدون نیاز به کرک

دانلود نرم افزار Primavera Pertmaster 8.1 از اینجا (80.6 مگابایت)

دانلود فایل کرک (1) نرم افزار Primavera Pertmaster 8.1 از اینجا (167 کیلوبایت)

دانلود فایل کرک (2) نرم افزار Primavera Pertmaster از اینجا (3.15 مگابایت)

مراجعه به کتاب "مدیریت ریسک پروژه با استفاده از Pertmaster"

مراجعه به صفحه دانلود نسخه 7.8 نرم افزار Pertmaster



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر