۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

دريافت اصل مقالات علمي

جند روز پيش يك ايميل از سايت مديرايران برايم رسيد كه دلم نيومد همينجوري تو ایمیلهام باقی بمونه و فقط خودم ازش استفاده کنم .

لذا اونو گذاشتم اينجا تا كسانيكه مايلند استفاده كنند .

با سلام خدمت مسولين محترم جامعه مجازي مديران ايران
ضمن تشكر از زحماتي كه بابت ارسال مطالب اغلب آموزنده مينماييد, خواستم به سهم خود به دوستاني كه قصد ادامه تحصيل يا در حال ادامه تحصيل هستند و دسترسي به بانك هاي اطلاعاتي تحقيقاتي مناسب ندارند, كمكي كرده باشم. با توجه به اينكه من در محيط تحقيقاتي در خارج از كشور فعاليت ميكنم, امكان دسترسي به اغلب بانك هاي اطلاعاتي را دارم. بر اين اساس هر كدام از دوستان كه مقالاتي را در بانك هاي اطلاعاتي زير نياز دارند, براي دريافت اصل مقالات ميتوانند لينك فهرست مقالات جستجو شده را به به نشاني پست الكترونيك من ارسال نمايند تا در حد امكان آنرا تهيه و برايشان ارسال نمايم.
با احترام
افشين مازندراني
دانشگاه يو ام مالزي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر